نمایش منو و دسته بندی
بستن

دستگاه شستشو دهنده جواهرات

Mini jewelry cleaner review

قیمت محصول

55,000 تومان
45,000 تومان
220 نفر
ضمانت بازگشت بهترین کیفیت و قیمت

توضیحات

دستگاه شستشو دهنده جواهرات

مورد استفاده برای پاک کردم گردنبند، گوشواره، حلقه، طلا و جواهر و نقره

رفع آلودگی ناشی  از رسوب و باکتری ها در جواهرات

سیستم تمیز کننده قوی


قیمت : 45000 تومان



دستگاه شستشو دهنده جواهرات یک وسیله ای ایده‌آل برای تمیز‌کردن و شستشوی کاملاً بهداشتی و بدون آسیب رسانی به دستگاهها و قطعات حساس از جمله ساعت، جواهرات، عینک و ... می باشد.
ویژگی استفاده از دستگاه تمیز کننده التراسونیک (مافوق صوت) برای تمیزکاری لوازم حساس و ظریف عدم آسیب رسانی به آنها در حین شستشو می باشد مثلا تمیزکردن یک انگشتر با برجستگی و تو رفتگی های زیاد که بوسیله یک قطعه تیز و یا دست امکان پذیر نبوده و یا به قطعه فوق آسیب می رساند در حالی که در این دستگاه به بهترین نحو و بدون هیچ گونه آسیبی امکان پذیر است. این دستگاه در یک محفظه کاملا بسته به وسیله ایجاد امواج صوتی ذرات و آلودگی‌هایی که روی وسیله موردنظر شما ایجاد شده را به حرکت درمی‌آورد و به این ترتیب وسیله را برای شما تمیز و پاکسازی می‌کند. در ضمن لازم به ذکر است که امواجی با فرکانس 42 کیلو هرتز که توسط این دستگاه انتشار پیدا می کند، توسط گوش انسان قابل شنیدن نیستند و بنابراین به گوش صدمه ای نخواهنداین دستگاه به سیستم خاموشی خودکار مجهز بوده و به محض روشن کردن دستگاه پس از 8 دقیقه بطور اتوماتیک خاموش می شود. ظرف داخلی این دستگاه به هیچ عنوان زنگ نمی زند و خراب نمی شود.همچنین یک سبد پلاستیکی، ابزار نگهدارنده برای انواع مختلف دیسک‌ها و ساعت مچی ها هم به همراه این دستگاه می باشد که وسایل را بایستی درون این سبد پلاستیکی گذاشت و از این ابزارها جهت ثابت نگهداشتن آنها استفاده کرد.

طریقه استفاده :
1. باتری (AA (1.5V را در پایین قرار دهید، در پوش باتری را ببندید. اگر برای مدت زمان طولانی از دستگاه استفاده نمی کنید، لطفا باتری را برای افزایش طول عمر خود بکشید.
2. دستگاه را در محل صاف قرار دهید، آن را به محل اتصال وصل کنید.
3. داخل پوشش مختص جواهرات یا کالاهای دیگر  آب گرم بریزید (از آب داغ استفاده نشود) ، سپس مواد شوینده (مانند مایع ظرفشویی) را به آن بیفزایید.
4. سوئیچ دستگاه را روشن کنید، و بگذارید8 دقیقه کار میکند. (دستگاه پس از 8 دقیقه به صورت اتوماتیک خاموش خواهد شد)


قیمت : 45000 تومان



ویژگی های دستگاه شستشو دهنده جواهرات:
- قابل استفاده برای انواع زیورآلات،ساعت و ...
- ابعاد: 9*10*10 سانتی متر
- کارکرد با باطری قلمی
- عملکرد لرزشی



روش خرید:
برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 45000 تومان

مونا احمدی   16 - 10 - 1399  :
رسید دستم واقعا عالی بود. چند تا انگشتر و النگو گذاشتم داخلش مثل روز اولش شد
شیوا جهانبین   17 - 10 - 1399  :
یکم کوچیکتر از چیزی بود که توی ذهنم بود اما معجزه کرد واقعا چند تا انگشتر داشتم گذاشتم دراوردم با دستمال تمیز کردم باور نمیکردم! مرسی
نیما   19 - 10 - 1399  :
جالب بود خیلی حال کردم
حميد   16 - 12 - 1400  :
خیلی خوبه.واقعا تمیز میکنه.فقط دستگاه من اتوماتیک خاموش نمیشه بعد از هشت دقیقه اونطور که در توضیحات نوشته، نمیدونم کلا اینطوریه یا فقط دستگاه من ایراد داره!!!!!!!!!